Konec pojišťovny Direct v ČR – přichází boj o jejich zákazníky

Povinné ručení

Český pojišťovací trh zasáhla v nedávné době překvapivá novinka o tom, že pojišťovna Direct končí a v Česku již nebude dále podnikat. Direct pojišťovna, který v naší republice začala od roku 2007 nabízet povinné ručení, později i havarijní a cestovní pojištění či pojištění osob a majetku, nabízela jedny z nejvýhodnějších podmínek na trhu. Její ceny byly opravdu velmi nízké a nabízela několik doplňkových služeb, díky kterým se stávala ještě více atraktivnějším pro nové zákazníky. Pokud jste například vlastnili v rodině více automobilů, mohli jste je pojistit v takzvané „flotile“, kdy vás pojištění vyšlo ještě výhodněji.

Jenže místní trh nedokázal uspokojit požadavky britských vlastníků, a proto přišel příkaz z vedení podnikání v ČR ukončit. Nemusíte se ovšem bát, o své pojistky jen tak ze dne na den nepřijdete. Pojišťovna oznámila, že smlouvy nechá řádně doběhnout, jen nebude uzavírat žádné nové. Hlášení pojistných škod i podmínky plnění pojistného stále zůstávají v platnosti. Nemusíte se tedy znepokojovat, pokud máte u Directu smlouvu. Ta stále běží do data, které je v ní uvedeno. S dostatečným předstihem navíc obdržíte od pojišťovny dopis s upozorněním na vypršení smlouvy.

Konec této pojišťovny však vyvolal velký zájem ostatních firem o bývalé zákazníky Directu. V podstatě se tak strhnul boj a ostatní pojišťovací instituce se mohou přetrhnout, kdo z nich získá co nejvíce nových klientů. Jenže to nemají úplně jednoduché. Direct nabízel skutečně jedny z nejlepších cen na trhu a zákazníci, kteří na tohle slyšeli, se jen těžko smíří s vyšší cenou své pojistky. Pokud si chcete najít opravdu nejlepší cenu, pak využijte různých internetových vyhledávačů.

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

Powered by WordPress
Provozovatel těchto stránek není přímým prodejcem ani zprostředkovatelem finančních produktů. Informace uváděné autory příspěvků jsou aktuální v době zveřejnění. Ověření jejich aktuální platnosti je v roli čtenáře. Provozovatel nezodpovídá za obsah uvedený v reklamních jednotkách / bannerech / článcích.